Få dit budskab ud i medierne - effektive værktøjer til pressekontakt

Der er brug for flere kvinder i medierne, og på dette kursus får du værktøjer til at gå i pressen med dine budskaber. Det handler om, at du ud fra de journalistiske nyhedskriterier skal vinkle din historie, så den vækker nysgerrighed og interesse hos journalisterne

Medieomtale er guld værd for din karriere - uanset om du er direktør, iværksætter, forsker, socialrådgiver eller noget helt femte. Omtale i avisernes spalter, i fagblade eller i onlinemedier betyder, at du kan skabe dig et navn inden for din branche eller dit personlige arbejdsfelt.

På dette powermodul får du værktøjer til at:

  • 1. Finde den helt rigtige overskrift og vinkle din historie og dit budskab, så du vækker journalisternes interesse
  • 2. Udvikle din personlige presseplan, så du opnår maksimal effekt af indsatsen, får omtale de rigtige steder og undgår de værste faldgruber
  • 3. Afsætte din historie til en udvalgt journalist, så du kan følge historien til dørs. 

Tilbage til oversigten

For yderligere information kontakt venligst:

Anne-Mette Michaelsen
Direktør, cand.polit og journalist
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Tel.: +45 3011 9693

 

 

Share