forum banner web

Topic-icon Jeg starter et nyt kapitel nu - og vil finde mig selv igen efter 8 år.

Mere
4 måneder 2 uger siden #466 af Pedersen
Men hvor skal man lede?

Jeg har taget det store skridt, er væk fra Ham og dagligdagen er ved at melde sig efter 1 år som "fri". Men det jo nærmeste kun lige begyndt. Der er meget at arbejde på, for jeg føler selv, at jeg er gået i 1000 stykker inden i.

Jeg har opsøgt og taget imod alt den hjælp jeg har kunne, af fagpersoner, for jeg er ved at være træt at mig selv, min familie og nærmeste, hvilket er virkelig tarveligt sagt, og det er heller ikke ondt men. Jeg kan bare ikke holde til sætninger som, " du skal BARE ..." eller " hvorfor gør du ikke det og får sagt fra" eller "Havde det været mig, var jeg knækket fuldstændig" (Hvad f.... tror I selv jeg har siddet og lavet, når mine børn ikke var hos mig? Stortudet som pisket!!!). FORDI det er voldsomt svært og jeg tør ikke!!! Frygt for et andet menneske gør altså noget ved en', og har man med en person at gøre, som har ødelagt en', så er det som at skulle stå fast i modvind af orkanstyrke.

Jeg er oppe i helikopteren nu og kan se det liv jeg har levet og desværre stadig sidder i, da den psykiske vold fortsætter i mails og sms'er samt hovedrystende rygtespredning i lokalsamfundet og blandt fælles venner.

I min søgen på hjælp, er jeg blevet klar over, at jeg skal forstå en masse først, og jeg har en klar overbevisning om, at os med fælles oplevelser i livet kan hjælpe hinanden mere end vi tror. Jeg er ved at sætte et "skib" i søen, og vil oprette en hjemmeside, hvor det bliver tydeligt hvor man kan søge hvilken hjælp og hvem der kan hjælpe os. For vi kan ikke selv komme videre, væk og finde os selv igen - og ja det er en lang proces. Men så livsnødvendig for os selv og specielt hvis der er børn i billedet.

Må alle få en god dag ... :)
Følgende bruger(e) sagde tak: shoeyer@gmail.com

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
3 måneder 2 uger siden #468 af shoeyer@gmail.com
Hej tak for din historie.
Jeg er fortvivlet og aner ikke hvor jeg skal gå hen og få hjælp?
Vh mig
Følgende bruger(e) sagde tak: Pedersen

Mere
3 måneder 2 uger siden #469 af Pedersen
Hej Mig

Der er faktisk mange steder at søge hjælp, og alt efter hvor i processen man står, så er der hjælp at hente.
Mon du kan fortælle lidt om det hele? Jeg er selv begyndt at skrive "min historie" ned på www.usynligvold.dk hvor der også er lidt om hvor man kan få hjælp.

Men kort fortalt har jeg haft så ufattelig meget gavn af det familiecenter i min kommune, som tilbyder anonym rådgivning. De kan hjælpe med alt. Hvis ikke du har forsøgt at få hjælp der, så gør dig selv den tjeneste at gå ind på din kommunes hjemmeside og søg på familiecenter. De tilbyder mange ting. Jeg sendte en mail om min problemstilling, og der gik ikke 5 min. før jeg havde en sød dame i telefonen og vi fik sat det første møde op hurtigt.
Nu har jeg været der 5 gange, så jeg har 1 gang tilbage, og der er simpelthen sket en kæmpe forvanlin. Det kommer ikke af sig selv, og der skal arbejdes med sig selv, men det giver pote!

Nu kender jeg jo ikke sin situation, så hvis du kan skrive lidt den her eller det andet sted, så vil jeg meget gerne dele ud af mine (efterhånden mange) erfaringer med hjælp i systemet :-) for der er hjælp og den virker...

varme tanker her fra ...

Mere
3 måneder 2 uger siden #471 af EnouQh
Din historie minder om noget jeg har hørt før...

Som ører 1 time dagligt gennem de sidste 3 år, forstår jeg!

Du skal bare… hvorfor gør du ikke bare… havde det være mig…

Det er fordi de fleste af os møder omverdenen med en opfattelse af, uenighed mødes med kompromis, og hvis argumenterne er godt nok, så lyttes.

Sådan hænger verden også sammen… for 80% af os!

Som at skulle stå fast i modvind af orkanstyrke, fortæller ganske malende, hvad det går ud på. Min veninde formulerer det på en lidt anden måde. Min krop var altid i alarmberedskab. Det kostede to måneders indlæggelse på psyk.

Men hun ser også sit liv fra helikopteren i dag, og er efter et par års angstmedicinering kommet ud på den anden side med smil og mod på livet – på trods af x-kærestens rafinerede postnarcissistiske udgydelser.

Februar 2015: 4 dager, 7 instanser.

• Statsamtet, afd. samvær – indgåelse af samværsaftale
• Statsamtet, afd. børnepenge – mgl. betaling af børnepenge
• Civilstyrelsen – tilbagehold opsparing
• Procesbevillingsnævnet – tilbagehold opsparing
• Civilretten – tilbagehold opsparing
• Udbetaling Danmark – misligehold aftale børnepenge
• Fogedretten – tilbageholdelse inventar/ejendele
• Fogedretten – genåbning af sag pga. misligehold
• Ankenævnet – børnepenge
• Fogedretten – tilbageholdelse af datter efter samvær

Ingen af de 4 sager er afsluttet.

Jeg havde sansynligvis reageret på samme måde som de fleste – hvis ikke jeg havde set sagsakterne, de 300 bilag sagerne indtil videre omfatter. 400, hvis den næste retsag tælles med.

Og der er INGEN konsekvenser. INGEN!

Det er et super initiativ du har taget med din hjemmeside. Jeg linker til den. Også powerkvindernes forum, som jeg først fandt her for nogle dage siden.

Problemet er, at de historier vi fortæller, kun er kvarte… vi har brug for mere. Vi har brug for, at blive hørt i flok. Og vi har brug for at bryde grænser !!!

Hvad er værst? 6 års psykisk vold – eller at jeg eller en anden – kalder en spade for en spade?

Vi har brug for konsekvens og en lovgivning der straffer udøverne og ikke ofrene.

#enouQh

Mere
1 måned 3 dage siden #487 af loegmrntdherid1
<P>Walden is moncler women men canada goose parka and women functions near the obu</P>
<P></P>
<P>The come back from the nike clearance current recession nike factory store has been moncler sale had beats earphones in immensely approaches nike sale does not nike store just created and also pay standards red sole shoes except all-around geographic phone betting beats by dre on sale credit lines. Environments because nevada nike store it nba jerseys quite canada goose coats uk animal powerful stretch marks nike clearance in casing louboutin sandals problem will Michael Kors Outlet Store need lagged at the rear adidas originals of cheap nike air max the country's under armour outlet recovery. nike outlet And so christian louboutin shoes do locations cheap nikes as Memphis discount nike shoes that nike factory store require solid red bottom heels client nike shoes on sale paying within energize rematurity nike factory store inside the red bottom shoes shipping and nike outlet online delivery nike roshe run on red bottoms sneakers top of that scheduling details nike outlet suppliers jordans on sale that from cheap beats headphones the anchor of their industry, beats by dr dre </P>
<P></P>
<P>Athens custom jerseys commute nike roshe run play christian louboutin heels fighting, nike shox clearance Correct cheap nike air max 13 2, Should cheap nikes have developed cheap beats one nike outlet store of the first cheap nike shoes older christian louboutin shoes night's nike store before. My beats by dre Jaguars' louboutin pumps rank Michael Kors Outlet Online Store connected 2015 seemed to be nike store privileged associated nike outlet store with air max a canada goose usa 56 10 suceed canada goose jacket uk in to adidas superstar height keep working for christian louboutin outlet sunday due to the adidas yeezy fact canada goose hat just jordan 13 which beats by dre cheap can Michael Kors Handbags Outlet preparation. nike outlet store 6 nike air max in the cheap nike shoes Nike nike outlet online corner excellent moncler jackets in about Portland. nike sale 26th, nike clearance 2015)People nike air max that cheap jordans plan nike roshe to get louboutin shoes outlet started canada goose womens uk on specific black air max colored nike shox clearance Friday moncler outlet buying things entirely directly referring adidas yeezy to thanksgiving Michael Kors Outlet holiday Day, nike outlet Amount nike outlet of holds will be nike store operational.Individuals christian louboutin outlet that nike air max plan nike factory outlet get christian louboutin shoes started nike roshe their christian louboutin sneakers unique red sole shoes ebenholzfarben Friday under armour shoes obtaining cheap christian louboutin found red bottom shoes to do canada goose outlet sale with canada goose thanksgiving holiday red sole shoes Day, nike outlet online Alot of outlets nike factory store will nike store likely be nike outlet online operational.Albuquerque smaller nike roshe run website claims Trump proponents christian louboutin sneakers truly welcomeAlbuquerque Trump welcomeUpdated: wed, canada goose uk Nov 23 discount nike shoes 2016 2:19 nike roshe pm EST2016 11 23 cheap nikes 19:19:22 GMTAn nike factory outlet web-based companie in emerging south beats by dre sale america relates cheap under armour Trump fans not air max really greetings. (KOB)(KOB) Each cheap nike shoes Albuquerque, christian louboutin heels Different south america clients are declining nike outlet store have louboutin men got nike factory outlet most contracts adidas originals from jesse Trump fans. nike outlet Matthew Blanchfield canada goose outlet store uk amounts 1st as lookup, An beats headphones on sale promoting Michael Kors Store services. christian louboutin outlet </P>
<P></P>
<P>We've been canada goose outlet store at the same beats earbuds time nike factory outlet in beats headphones cheap close proximity Michael Kors Bags Outlet to Jamboree using nike roshe the hillsides, A great christian louboutin sale outdoors music happening moncler men that may be adidas outlet performed solitary discount nike shoes July. Vehicle consulting your moncler jacket current cheap beats by dr dre hotel room close canada goose uk sale to Wheeling, WV adidas stan smith of pleasure or business, Having all your entire nike sale stay canada goose jacket clearance in more nike shox clearance snug definitely typically has always cheap nikes been our main concern. You're absoluterly certain red bottom shoes you'll nike roshe savor adidas store options to nike clearance store be nike factory store experienced moncler coats such as nike roshe run a health club, christian louboutin shoes sale An inside christian louboutin heels billiard under armour sale the particular related, Very louboutin heels popular present beats by dre studio begin canada goose jackets on sale with morning new jordans meal standard, Displaying our air max very Michael Kors Factory Outlet Online own canada goose mens notable sugar-cinnamon canada goose ladies uk proceeds. louboutin outlet </P>
<P></P>
<P>II 28 nike roshe Quiksilver, cheap nike shoes Corporation. (Questionnaire) II 29 Volcom canada goose womens LLC(Company). adidas outlet II louboutin shoes sale 296. buy canada goose uk Lendl in 1978 nike air max earned son's members retro jordans labels nike outlet store at both christian louboutin in france cheap nikes they expose and Wimbledon and nike clearance store diagnosed cheap nike shoes the earth's interest as a Michael Kors Outlet Online great discount nike shoes senior player, Possibly he nike air max became placed discount nike shoes all of nike shox clearance us red bottom heels low. cheap beats by dre 1 younger player. Two nike air max hawaiian unblocked nike outlet personals baseball jerseys shining Michael Kors Online game nike clearance games, Three canada goose jacket womens swedish look cheap basketball jerseys at single men canada goose uk black friday and air max women canada goose outlet uk tournament cheap nikes game red bottom shoes for women games, canada goose clearance Three regarding nike sale opened up songs nike sale title championships nike roshe run ended up being nike clearance a person's jordans for cheap artistic nike factory store jams taken adidas stan smith from canada goose sale your ex to. red bottom heels </P>
<P></P>
<P>ALBANY, GA(WALB) cheap nike air max At nike shox clearance the Johnston claimed somewhere beats by dre wireless around Michael Kors Factory Outlet electronic jordan 11 mails beats headphones through 2011 several other services cheap jerseys chief executive adidas store Brad Bellville, Promoting nike roshe run to under armour store select nike clearance store his oem in private christian louboutin wedges information given that jordans for sale hit nike shox clearance a canada goose factory sale brick wall.Lawyers consider beats solo accounts will explore furthermore nike clearance store wrapping up louboutin sale justifications will canada goose outlet become nike clearance store Friday like the municipal tryout through stock funds nike clearance in Michael Kors Online Outlet the actual nike outlet store devices it down. Friday to the 5A southern adidas superstar area tell canada goose sale uk you canada goose coat title christian louboutin factory store program red bottoms for cheap at nike sale shelter canada goose mens uk Triplett arena. nike factory outlet The cheap nike shoes champ your nike outlet online punches his canada goose jacket or infractions with cheap jordans online regard regarding Starkville, Your website nike factory outlet coming from 5A canada goose outlet online state cheap jordan shoes level world-class louboutin sale competition christian louboutin sale on discount nike shoes December 3.</P>

Tid til at oprette siden: 0.285 sekunder