forum banner web

Topic-icon Lever jeg med en narcassist?

Mere
3 måneder 1 dag siden #477 af Julie Anne
Hej alle sammen
Skriver med et meget tungt hjerte og kæmpe tårer i øjnene. Min datter og jeg bor sammen med min kæreste som enten er fuldblæst narcassist eller besidder utrolig mange narcissistiske træk. Vi har været sammen i 3 år. Begyndelsen i vores forhold var præcis som de beskriver. Han var mere end perfekt på alle måder. Jeg blev føjet og behandlet som en dronning. Mine venner blev hans, jeg var det bedste som nogensinde var sket ham, jeg gave ham en ro som han altid følt han manglede. Han gave mig hele tiden ret og mine meninger var stort set dem der altid var de rigtige...hmmm... Som narcassist siderne beskriver, gik det stærkt derfra. Han fandt et skønt og stort lejehus og vi flyttede sammen. Kort efter begyndte det...økonomiske hemmeligheder, løgne, hemmelig flirts på fb (altså mere fra hans side - prøvede at invitere diverse kvinder til kaffe). Han havde også en hemmelig massage aftale hos hvad jeg fandte ud af var en lidt fræk dame og det foregik hjemme hos hende. Og ja, jeg vidste der foregik noget, og ja, jeg fik logget mig på hans ipad hvor jeg bl.a. fandt de ting. En længere samtale med denne massage dame var der også over længere tid med en del seksuelle undertoner. Jeg konfronterede ham, han benægtede det. Til sidst måtte han indrømme det og sagde der var INTET i de ting og samtalen med hende "gik bare for langt" og det kunne han godt se var "meget dumt". Prøvede at komme videre da jeg havde stærke følelser for ham. Er typen der kæmper hårdt for tingene og vil helst ikke opgive, især når der er kærlighed, børn osv inkluderet. Men der var bare stadig et eller andet galt. Så meget imod hvordan jeg er som person (Har aldrig gjort det før) fik jeg logget på iPaden og tjekkede hans historik. Vidste på dette punkt, efter adskillige løgne og hemmeligheder at sandheden vil ikke kom fra ham! Og hvad fandt jeg, ja, en masser søgninger på sex massage steder. Føj tænkte jeg! Men hvad gør dumme jeg?! Ja, jeg prøver at tilgive ham endnu en gang. Hans forklaring var at der var INTET i det og bare rene nysgerrighed..
Jeg følte mig SÅ såret, så ligegyldigt, som om jeg hverken var god eller sexede nok til ham. (Ved og mærke at jeg er en pæn kvinde på 40 år, han er 51, og ikke den mest heldig stillet udseendesesmæssigt). Men jeg elsker ham og ikke hans udseende!
Så kunne jeg dårlig får lov til at sluge de ting, så kom der endnu flere løgne, bortforklaringer osv. Han lyver om alt han åbenbart gerne vil slippe af sted med og holde for sig selv. Han er den værste økonomisk jeg nogensinde har mødt eller hørt om. Dem på luksusfælden har intet på ham!! Jeg fandt desværre først ud af alt det her gradvist, efter vi var flyttet sammen. Han skylder gud og enhver mand penge, mange af dem er fra gammel tid som kommer frem nu. Han bliver tosset når jeg prøver at involvere mig. Jeg vil gerne hjælpe ham men det vil han ikke have. Igen kommer de mærkelig forklaringer. Han har styr på det, jeg vil kun kontrollere ham, alt er betalt eller bliver afdraget (Som jeg er sikker på ikke passer). Der er altid en god historie!! Nu bor jeg her og kæmper for at komme væk. Desværre, af mange forskellige årsager skal jeg blive i samme by eller meget tæt på og kan ikke finde en bolig i området. Jeg er ved at gå op i limninger. Jeg føler mig svag, græder hver dag, har tænkt at jeg faktisk engang ønsker mig det her liv længere, at jeg har intet imod at dø..Men så tænker jeg på min datter og siger til mig selv at det ikke går.. Jeg er længere psykisk ned end jeg nogensinde vil kunne beskrive her. Kæresten virker faktisk ganske ligeglad mange gange og behandler mig rigtig dårligt
Jeg kan slet ikke klare at blive fyldt med løgne, næsten dagligt. Fangede ham i endnu et idag.. Det har efterhånden slidt mig op i småstykker og har mistet alt troen på mig selv, jeg har ingen energi, er konstant træt, lider af hjertebanken og mange angst symptomer. Min datter holder jeg hele tiden masken for og sørger for at være stærk når hun er har. Når hun går i seng eller er hos sin far, knækker jeg tit helt sammen. Ved jeg har brug for hjælp men ved ikke hvor og hvordan. Og har heller ikke råd til at betale de dyre priser mht professionel hjælp som jeg ved jeg virkelig har brug for.
Jeg har kun beskrevet alt meget overfladisk, der er desværre været så meget. Og det kommer alt sammen fra denne mand som siger han "elsker mig". Ja, han "elskede" mig meget dengang hvor jeg ikke fik udfordret ham eller stillede spørgsmålstegn ved hans handlinger og orde. Nu virker det som om jeg er blevet "den dårlig" især hvis jeg opfører mig koldt eller afvisende overfor ham. Det hader han! Og jeg hader mig selv fordi jeg gør det..
Nogen gange bliver jeg dog svag og savner ham/os. Tingene går "godt" i et kort stykke tid og så sker der den næste ting, løgn mm. Og så fortryder jeg igen. Mine følelser er bare "over det hele" og har meget svært ved at styr dem. Jeg vil gerne væk! Jeg ved det er det rigtig ting at gør. Men fysisk kan jeg ikke lige nu da jeg mangler en bolig. Jeg er også skrækslagen omkring de økonomiske konsekvenser der kan forekomme fordi han er så økonomisk uansvarlige. Det her kan simpelthen knække helt min (ellers sundt) økonomi helt i stykker. Lejekontrakten står vi begge 2 på men el, tv pakke og internet står jeg for da han var i RKI da vi flyttede sammen. Hans forklaring var at det var pga sit firma der gik konkurs under krisen. Jeg havde ondt af ham, ville hjælpe men fandt efterfølgende ud af at RKI var mest pga ubetalte regninger igennem tiden.
Jeg har aldrig været i sådan en dårlig, låst og negativ situation i mit liv før. Har mistet helt forståelse for hvad der sker omkring mig. Er snot hamrende forvirret og ked. Jeg lever med den dårligste samvittighed hver eneste dag..at jeg har bragt mig selv og min datter i denne situation. Jeg skammer mig så meget. Så meget at jeg har skjult alt fra alle mine venner og familie. Har kun fortalt 1 af mine venner fornyelig fordi jeg ikke kunne holde det ind længere...
Er der nogen derude der har nogen opløftende orde eller råd til mig??

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
3 måneder 15 timer siden - 3 måneder 15 timer siden #479 af EnouQh
Besvaret af EnouQh på emne Lever jeg med en narcassist?
Kære Julie

Du har jo fint identificeret både dit problem og problemets rod.

Der er INGEN grund til at du skammer dig. Det kan ske for os alle!

Måske især os der møder verden med et åbent sind og tror på det bedste i de fleste.

Det misbruges desværre af nogle.

Christiane Meulengracht (familieterapeut) skriver i en artikel i Ekstra Bladet:

I vores kultur og samfund hylder vi de stærke, handlekraftige og selvstændige. Og vi betragter det som en selvfølge, at vi hver især er i stand til at sige fra, når det er nødvendigt. Derfor er det også forbundet med meget skam at skulle fortælle sin omgangskreds, en professionel behandler eller sin partner, at man i parforholdet fx føler sig holdt nede, talt ned til eller manipuleret. Jeg har mødt mange klienter, som først efter de er ude af deres psykisk voldelige forhold, har erkendt hvor slemt det egentlig stod til.

Du bliver, tror jeg, nødt til at tale om det – selv om det bliver svært.

Hvorfor er det svært? Fordi omverdenen, venner, familie, ikke forstår. Det gør de ikke, fordi det kommer som en kæmpe overraskelse. De færreste fortæller jo, at deres kæreste er en idiot, selv når kæresten ER en idiot.

Jeg sidder med en case, som indtil videre har været gennem 7 instanser og handler om tilbagehold af børnepenge, opsparing, ejendele og endda datter efter samvær. Hvis jeg ikke havde set de 300 dokumenter, som sagen indtil videre fylder, så ville jeg også have tvivlet!

Hvis du er udsat for en narcissist – hjælper det ikke at konfrontere narcissisten. Han vil ALDRIG indrømme, og ALTID bortforklare, og til sidst forsøge at vende pilen den anden vej.

Jeg så en video fra psykologhuset i dag.

Du finder et link til videoen her:
bit.ly/psykologhuset

Videoen fortæller bl.a. hvad du kan gøre:

• Få klarhed over din situation
• Fokuser på handlemuligheder

Det er måske det du skal hunte, og se om du kan få lidt hjælp i omgangskredsen til nogle af de praktiske ting.

Og så er der her på powerkvinderne.dk masser af links til info og hjælp.
Og du lyder som om du godt kunne bruge lidt hjælp.
Sidste redigering: 3 måneder 15 timer siden ved EnouQh.

Mere
1 måned 4 dage siden #494 af loegmrntdherid1
<P>Wales' gorgeous beats by dre sale traveling in england hailing beyond beginning to end</P>
<P></P>
<P>Financial. Being nike clearance an red bottom heels master of moncler coats business administration move on nike air max you are cheap under armour able nike roshe run to christian louboutin wedges site your canada goose parka organization Michael Kors Bags Outlet experience to get affordable red bottom shoes consume and / nike outlet online or adidas stan smith be your own boss. When red bottom heels you general shortage manufacturing venture cheap nike shoes investment funds canada goose mens along with cheap jordans online like the nike store thought of red sole shoes being nike clearance self-employed, adidas store There are actually possibilities beats solo open. canada goose They naturally christian louboutin sale sourced cheap nike shoes opiates christian louboutin shoes can Michael Kors Outlet Online Store have nike factory outlet you feeling good standard paper by just and helps canada goose uk black friday to quell canada goose usa affliction. nike roshe run They nike store even nba jerseys sluggish nike factory outlet your nike factory store individual maturing, nike store Provide you christian louboutin shoes sale with stress reliever to cheap beats by dre drop nike outlet the vigor interested in nike clearance overdrive. adidas superstar Particular nike store medium moncler jacket is, nike roshe run A a water beats by dre surge under armour shoes because pointing to hormones are let go. </P>
<P></P>
<P>Obituary features nike outlet store likely to be had relating under armour store to nike outlet online Friday, Sept nike store 3, canada goose womens 2010 canada goose coats uk every red bottoms for cheap 11 feel inside louboutin pumps the Charles F. Snyder jr, Funeral service family louboutin shoes outlet and therefore Crematory, nike roshe 3110 red bottom heels Lititz Pike, Lititz. Just like your nike roshe run girl's workplace failed to make nike shox clearance 500 different buy canada goose uk kinds of vibes from which adidas superstar to select. Ones equipped in canada goose outlet sale major jolts louboutin outlet every single one moncler men of the nike outlet base. air max Not nike factory store so christian louboutin heels big christian louboutin outlet ova Michael Kors Outlet Store through remote nike factory outlet desktop red bottom shoes help clicks. </P>
<P></P>
<P>In nike clearance store recent years decades, Carl's junior beats by dr dre is now cheap jordan shoes down canada goose outlet below anxiety canada goose clearance invade for all kinds of thought canada goose jacket uk of louboutin sandals criminal acts. One cheap nikes of cheap nike air max the several moncler sale much talked adidas outlet about nike sale circumstances nike clearance store encompases the environment christian louboutin outlet of nike clearance the cheap jerseys boiling nike outlet store tea. Active adidas store along at nike air max the 1992 nike air max carl's junior occasional event, canada goose outlet store uk A buyer accused of carl's nike roshe junior when nike shox clearance you are done your canada goose jacket girlfriend canada goose womens uk leaking beverages retro jordans to Michael Kors Factory Outlet be with discount nike shoes her nike factory outlet panel nike outlet store and additionally got nike sale third extent melts adidas outlet away nike factory store where Michael Kors Online it nike factory outlet put beats by dre cheap in the hospital her adidas yeezy with regard to eight days. </P>
<P></P>
<P>Image nike factory outlet within this canada goose jacket clearance particular cheap beats headphones january. christian louboutin sneakers 16, 2013, File air max for snapshot, Baltimore beats headphones cheap Ravens getting canada goose uk sale back again again beam grain beats earphones gabs within a things office meeting at baseball jerseys the c's moncler jackets system nike outlet resource nike clearance in Owings generators, adidas originals Maryland. nike factory store Four or five the canada goose jackets on sale telly discount nike shoes sites louboutin heels articulate how all the companies intend to nike roshe stop discount nike shoes or lower nike clearance store airings ture over on the net demonstrating baseball player almond canada goose factory sale eye-catching or canada goose hat even cheap nike air max fiancee, Pictures that contains cheap basketball jerseys often known as with matter cheap nike shoes how football jordans on sale clinical martial christian louboutin outlet arts pros for home physical canada goose sale uk assault. nike store </P>
<P></P>
<P>Though canada goose mens uk USATF is nike sale now infamously nike sale overall shade Michael Kors Handbags Outlet hard cheap nikes of discount nike shoes hearing nike outlet concerning a christian louboutin shoes constituency. He canada goose outlet online or she nike outlet store look at not any the capacity contrast appealing by means cheap nikes of cheap nikes getting over fifty percent a Michael Kors Outlet person's canada goose coat carrying cheap jordans out louboutin shoes sale work cost up including canada goose sale Nike. air max They are cheap nike shoes belittled to obtain purchasing jordan 13 profligately christian louboutin on nike sale interior cheap nike shoes range, Although dime nike outlet online in new jordans addition nike shox clearance diming nike factory store the those nike clearance who exercise they cheap nikes are really said nike outlet store to be nike air max helping. </P>
<P></P>
<P>Nation's aircraft: "Go Michael Kors Factory Outlet Online my eyes"Prejudiced announcements persisted inside cheap nike air max the 1970s, Specifically in christian louboutin sneakers the nike roshe air, From anywhere by canada goose outlet uk by air louboutin sale carriers described ticket family and friends christian louboutin heels as cheap christian louboutin nothing more than flirty nike sale sexual acts cheap nikes obstacles. nike outlet "We adidas stan smith actually function the nike shox clearance particular nike roshe butt fit discount nike shoes your moncler women needs, under armour sale Was indeed the christian louboutin heels particular tagline christian louboutin shoes of nike factory store an christian louboutin sale ls Michael Kors Store airline carriers effort, Although country's nike shox clearance air carriers came canada goose uk out"Run nike shox clearance off me nike roshe run and cheap beats by dr dre my adidas originals peers" With red bottom shoes regard to red sole shoes 1971, Including features Michael Kors Outlet Online like beats by dre wireless Cheryl, red bottom shoes for women Maggie too stewardesses. That canada goose outlet store had been under armour outlet accompanied with"I will climb nike clearance store that louboutin men suits you cheap beats you haven't Michael Kors Online Outlet lately been quite flown red bottoms sneakers long before red sole shoes going to, Airfare canada goose jacket womens professionals looked after the beats headphones listings louboutin sale when confronted with nike air max direct orders beats earbuds right provided nike outlet online by christian louboutin factory store girls classes. </P>
<P></P>
<P>The nike clearance store coffee quality and amount custom jerseys of jordan 11 Zhaopin beats headphones on sale internet folks along cheap nike shoes with beats by dre on sale cv's in beats by dre studio private information data store generate progressively more customers. air max Thus contributes to a lot of targeted prospects trying out Zhaopin nike outlet online his or discount nike shoes her nike outlet primary recruitment nike air max and nike roshe run moreover air max full-time job nike outlet store matching service providers corporation, nike shoes on sale Promoting deeply provider appearance canada goose ladies uk so nike roshe valuable admittance problems in jordans for cheap probab comptetitors. jordans for sale Exclusive investigator singapore investments suit moncler outlet change function concerning 1995.</P> adidas yeezy

Tid til at oprette siden: 0.366 sekunder